söndag 13 juli 2008

. Bambi på hal is? .

Nu har jag varit ute med min lilla Bambi :P
Hon har många namn nu men kärtbarn har juh många namn så
det finns en video på min andra blogg när hon åker.
det tog såå himla lång tid att ladda ner den så ja struntar i de här :P
Men hörni. jag måste få fråga en sak till av er läsare.
som ja även gjorde i förra inlägget.
när de gäller det där med att dricka alkohol,
När man tar en Xcider istortsett varje fredag när man
jobbar med karaoken. är det att supa??
asså en cider? när ja tänker på ordet supa
då tänker ja på att man dricker rätt så mycke på en kort stund.
har ja fel? kom igen alla läsare jag vet att ni har tankar
och åsikter om istortsett allt ;)
så då måste ni ha åsikter om detta oxå :D

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar