söndag 14 september 2008

. Förbannad .

Guu så sur ja bliiir,
asså är man inte deprimerad redan innan som blir man juh det tack vare dom här idioterna,
Varje jäkla dag spelar ingen roll om det är söndag eller lördag
klockan 15:00 eller 22:00 så kan dom jävlarna ringa.
Nu kanske några redan vet vilka ja pratar om, eller?
Jo till dom som inte vet vilka ja menar så menar ja dom där jävla
försäljarna, vill ja byta telebolag så ringer ja väl förfan upp själv,
eller om ja vill byta elleverantör eller vafan de nu kan vara för nåt.
Någon mer som känner sig trakaserad av dessa idioter??
inte nog med att dom ringer hem så ringer dom förfan till min mobil oxå
asså ett kontatkort. förstår om de vore till mitt abonemang men nae.
Som jag sa tidigare,
är man inte deprimerad så BLIR man det!!!

4 kommentarer:

  1. Håller med dej man bli galen på allt dom ringer om. Vill man byta bolag på nått man har så ringer man ju själv. Tycker dom kan sända ut olika erbjudande per post istället så man får bestäma sig i lugn och ro och att man har större chans då att se vad det är man kan få i erbjudandet. Och alla dessa samtal man får bandar dom jävlarna in ju så man kan ju råka ut för både det ena och de andra som man inte ens själv viste för att dom har bandat samtalet. Så jag tycker att befolkningen skulle göra uppror över detta och få ett stop på alla samtal som går runt nu.
    Galen kan man bli för mindre.

    Ha det gott vännen!

    SvaraRadera
  2. ahh äntligen någon som uttrycker sina känslor om dessa idioter ;)

    SvaraRadera
  3. Ja det där med telefon försäljare finns väl inget värre? Jag råkar ut för minst 4 såna samtal per vecka och det är ju inga roliga tider dom ringer heller. Sist jag pratade med en försäljare så var klockan runt 21, och han förstod dessutom inte när jag sa "Nej tack jag är inte intresserad". Han fortsatte prata, så han fick luren på kastad av mig.. Usch hatar dom !!

    SvaraRadera
  4. En sida jag rekommenderar alla att läsa: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.169098

    SvaraRadera