torsdag 19 februari 2009

. Depression .

Doh
tänkte att man skulle lägga ner lite tid på denna blogg oxå
inte bara dom andra. hur som helst. jag e nere i en svacka igen.
Och de är nog inget ovanligt. ja vet inte.
Har fått kontakt med en jätte bra vän som jag
pratade mycket med när jag var i 12-13 års åldern.
Han fanns för mig när jag hade de som svårast.
Han är en av dom personerna som höll mig vid liv.
Så de kan vara skönt att få prata av sig när man mår dåligt
sen att vissa personer inte förstår våran kontakt.
det kan jag inte rå för, tror att de gör mer skada än nytta.
men de struntar jag i, för vänskap är alltid vänskap
sån här vänskap sopar man inte under mattan
bara för att man inte hörs på flera år.
Hur som helst, jag vet inte om du kommer att läsa detta.
Men jag vill tacka dig för att du fanns där när jag ville bort som mest!
Och för att du finns här för mig NU när jag har de svårt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar