fredag 25 juli 2008

. Hårfärg .

Uuuuh va de luktar :P
Sitter här vid datorn och känner mig jätte fin:P
med massa hårfärg :D men ja fick inte ha de rött :(
så de blev att blondera igen.. ah.
Men uusch va luktar, de riktigt svider i ögonen när man tittar :O
Ahh de e sånt man får ta när en ful jäkel försöker iaf göra sig fin :P
Ah semester idag då. lr aa åka iväg.
är så jävla trött på de här,
ja hade haft kontakt med min farbror i Luleå för
att vi skulle åka dit o hälsa på, ja säger vilket datum vi kommer dit
OCH VA FAN HÄNDER NU?? jo de ska ja tala om dom ska åka hit till stan
istället. joh menvisst sörru.. Fyfan va sur ja e.. Allt var planerat från våran
sida, och nu skiter sig det.. Blääääh för sånt här folk.
Vi borde ha lyssnat på Pappa när han ändå levde om att dom inte bryr sig
Ett skit om oss, och de har dom juh faktist bara bevisat mer o mer varje
år som gått. så nu är de slut med det! nu skiter ja i att hälsa på dom oxå
Så de får bli min andra farbror i Finland istället, men han e nog
den mysigaste farbrödern ja har, han vet hur jag har de med min
saknad till min far och hans bror.
Sist vi kom dit så sträckte han ut armarna och sa
"Fyfasiken va lik din far du är"
Och de värmde såå himla mycke i mitt hjärta att få höra!
Han är nog den enda släktingen som jag kommer att
ha någon som helst kontakt med, jo förrutom hans dotra (Kusin)
hon e oxå helhärlig :)
Ne fy nu ska vi inte sitta o gråta här.
ska gå o titta till håret så ja inte blir gråhårig istället *skratt*
Ha de bra alla i sommarvärmen!!
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar