torsdag 24 juli 2008

. Saknad .

Usch låg och tittade på tv igår
Och så börjar reklamen och så visar dom reklam om
hårfärg och hon tjejen på reklamen hade juh såå härligt
rött hår, som jag en gång haft (Nästan samma nyans)
Guud va ja saknar den hårfärgen, vill ha den igen :(
Så frågade ja snällt av min karl om jag fick färga igen
Men de tyckte inte han för den är inte en naturlig hårfärg
nee det är fan inte min nuvarande heller.. :s det är nog
fler naturliga rödhåriga än den färgen jag har
Tok för blondt..
Aja :( ja får sitta o titta på bilder tillbaka till
den tiden jag hade rötthår, gu va härligt de skulle va :D
Och på bilden, om ni undrar vad det är för hårigt som jag har i knät :P
så är de min Underbart söta hund Teddy.
Han bara älskar att sitta i mitt knä på bilresa :D
Ahh nu ska ja försöka börja packa motvilligt till semestern
Men de löser nog sig när vi väl kommer iväg :)
P&K

2 kommentarer:

  1. Varför motvilligt? Varför åka då?

    SvaraRadera
  2. resan är inte motvilligt. men däremot att lämna vissa här hemma. det är motvilligt.. resan har ja sett fram emot även om den inte blev som jag tänkt mig!!

    SvaraRadera