tisdag 20 januari 2009

. Vänskap med depression .

Vänskap med depression är svårt när
vännen inte kan sätta sig i samma sits
Ja menar, jag har en helt underbar vän
som förstår mig, när jag säger "Jag vet inte vad det är"
så pressar hon ej mig och när jag vill vara ifed
så tar hon ett steg tillbaka och kan skicka ett sött sms
och tala om att hon finns här för mig när jag är redo.
Sen har jag haft såå många så kallade "Vänner"
Som inte förstår att det har inget med dom att göra
utan att det är MIG det är fel på, och att jag behöver
tid för mig själv. ne nu ska ja ta o krypa ner i sängen igen
så kanske man blir frisk någon gång. :) bläddrade förresten tillbaka
här på bloggen och såg nåt jag skrivit för länge sedan.
min bror sa att "Min syster är en poet" :P
Precis om den texten, jag vet inte riktigt vad han menar
med det men de blir nog bra :)

Det känns som att väggarna har börjat att trycka ihop sig,
Rummet blir bara mindre och mindre,
utan några som helst drastiska
förändringar från min sida.
Det kryper i kroppen och i spegeln
så ser man en främling,
som man aldrig sett förr.
Rädslan kryper längs ryggraden
och har snart svalt mig hel!
Snart börjar flykten ifrån detta
helvete!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar