lördag 17 januari 2009

. Depression .

kanske borde uppdatera denna oxå någon gång
Har precis tittat igenom mina bilder här på burken
och när man tänker efter vilka tider de varit
men samtidigt bortslösad tid.
Jag vet inte vad jag ska säga längre
mamma brukar alltid säga att ja e rapp i käften o
duktig på att snacka omkull folk
men för en gångsskull i mitt liv
så är jag mållös, jag vet inte längre vad jag ska säga
om något egentligen.
jag vet att jag har min underbara familj som stöttar mig
i vått o tort. men ensamheten finns där iaf,
innombords så är ja den lilla ensamma flickan
som stod vid sin pappas grav och såg den personen
hon älskade så högt försvinna.
Så ensam o vilsen är jag
även om jag har alla dessa underbara människor
omkring mig. och när folk frågar
"Varför?" "Jag vet inte" har dom fått till svar
sedan jag var 11år!
och klokare med mitt mående verkar ja juh inte bli hur
jag än försöker.

1 kommentar:

  1. Du är en fin människa som du är.Du är mer värd en du tror. Finare människa får man leta efter. Du har en fin familj så var rädd om dej och den.

    SvaraRadera